مجید جلالی مطرح کرد؛ کسانی وارد دلالی شده‌اند که اگر اسم‌شان را بشنوید باور نمی‌ک


یا فاطمه الزهرا

وبلاگ خبری ،فرهنگی و اجتماعی مسجد فاطمیه مهرجرد

کسانی وارد دلالی شده‌اند که اگر اسم‌شان را بشنوید باور نمی‌کنید!

مجید جلالی سرمربی سابق فولاد خوزستان که در رقابت های این فصل لیگ برتر غایب است در گفتگو با خبرنگار ورزشی «جهان» پیرامون اتفاقات این روزهای فوتبال کشور نکات تازه ای را مطرح کرد.

گفته های این مربی درباره آینده لیگ برتر و همچنین فعالیت های دلال ها در این فضا را در ادامه می خوانید:

*دوست ندارم از فوتبال دور باشم اما برخی مواقع شرایطی برای یک مربی ایجاد می شود که اجتناب ناپذیر است. این روزها بعضا از سوی برخی تیم ها پیشنهادهایی را دریافت می کنم اما با وسواس زیادی به این پیشنهادها فکر می کنم.

*پس از مدتها کار پرفشار به بازسازی نیاز داشتم و از فرصتی که این روزها در اختیارم هست برای انجام کارهای تحقیقاتی استفاده می کنم. در شرایط فعلی نیز به بررسی دیدارهای بزرگ لیگ برتر و تیم های بزرگ کشور مشغولم و روی فوتبال فردا کار می کنم.

* کیفیت لیگ امسال در سطح بالایی نیست و حتی در مقایسه با دوره دوم و سوم لیگ برتر تغییراتی را مشاهده نمی کنیم و تنها مقداری در بخش های فیزیکی پیشرفت داشته ایم.

*فضای کنونی فوتبال کشور کسل کننده است و دلیل این مسئله به فقدان پیشرفت بر می گردد. وقتی شما در فضایی پیشرفت نداشته باشید، شور و شوقی هم ایجاد نمی شود.

* در فوتبال ایران اگر شما بعنوان مربی برای پیشرفت فعالیت کنید چشمی شما را نمی بیند!

*شبکه های دلالی همه فوتبال را در دست گرفته اند.

*لیگ سخت و پرالتهابی را پیش رو داریم و با توجه به تعداد تیم های سقوط کننده(4 تیم و نصفی) فدراسیون باید از همین حالا ستادی را تشکیل دهد تا مانع برخی اتفاقات شود.

*پیش بینی من از آینده این لیگ امیدوارکننده نیست و با توجه به مسایلی که برخی سراغ آنها خواهند رفت و اهالی فوتبال می دانند چه مسایلی را می گویم، باید از همین حالا به فکر بود.

*یک اشتباه کوچک داوری در ادامه این لیگ می تواند به اتفاقات بدی بینجامد.

*اراده محکمی برای نجات فوتبال از این شرایط نمی بینم و اگر هم حرکتی می شود حکم یک قطره در اقیانوس را دارد.

*در نقل و انتقالات نیم فصل اول لیگ برتر مسایلی را دیدم که بسیار عجیب بود.

*بررسی هایی که روی نقل و انتقالات نیم فصل این لیگ داشته ام و آمارهایش نیز موجود است نشان می دهد که فوتبال ایران در وضعیت بدی بسر می برد و قبل از هر چیز باید برای سلامت آن فکری کرد.

* تعداد زیادی از بازیکنان ضعیفی که در باشگاه قبلی شان ناموفق بوده اند در نیم فصل با مبالغ بالاتر به تیم های بهتر و بزرگ تر نقل مکان کرده اند و 55 درصد انتقالات نیم فصل به همین شکل بوده است که این برای فوتبال ما مثل فاجعه می ماند و نشان می دهد دست های پرقدرتی در کار است!

*تعجبم از این است که در این مدت برخی مربیان که در سالهای اخیر سالم کار می کردند وارد شبکه دلالی شده اند که از شنیدن نام بعضی از آنها سخت متعجب شدم و اصلا باور نمی کردم!

*با توجه به شرایط و تیم ها به نظر من استقلال و سپاهان مدعی جدی قهرمانی هستند. از نظر نحوه بازی سپاهان از دیگر تیم ها بهتر است و اگر بتواند امتیازات از دست رفته را جبران کند برای استقلال رقیبی جدی تلقی می شود؛ هرچند استقلال هم در این فصل خیلی فیزیکی و قلدر بازی می کند و امتیازات خوبی را کسب کرده است.



http://ziba_lovememahtarin.com.loxblog.com/

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در جمعه 29 دی 1391برچسب:,ساعت 17:55 توسط امیر رضا زارعشاهی| |


Power By: LoxBlog.Com